Verzendbeleid

Hieronder vindt u de gemiddelde levertijd van al onze pakketten:

- Zodra een bestelling is geplaatst, duurt het 1 - 3 werkdagen om de bestelling te verwerken. Doordeweeks duurt het één werkdag, maar als je op vrijdagavond of in het weekend bestelt, kan het wat langer duren.
- Zodra uw bestelling is verwerkt, wordt deze verzonden en duurt de bezorging gemiddeld
van 8 - 12 werkdagen.
Wij streven ernaar om het bestel - en leveringsproces zo eenvoudig mogelijk te maken voor onze klanten.
Als u echter nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Hieronder leggen wij uit hoe uw bestelling wordt verwerkt en
afgeleverd.

Een bestelling plaatsen

Het bestelproces bij Furlona Amsterdam is zo eenvoudig mogelijk. Eerst moet je naar de
productpagina en voeg het gewenste product toe aan uw winkelwagen. Om dit te doen, klikt u op de
zwarte knop "Toevoegen aan winkelwagen".
Hier is het belangrijk om te controleren of u de juiste varianten heeft geselecteerd. Als alles binnen bestelling is, klik op het vakje "Doorgaan naar afrekenen".
Vul de juiste adresgegevens in. Zorg ervoor dat alle informatie correct is. Wanneer de
informatie correct is ingevuld, kunt u op de knop "Doorgaan met verzenden" klikken.
Op de pagina "Verzending" heeft u de mogelijkheid om uw ingevoerde adresgegevens te controleren. Ook wordt erop gewezen dat elke zending in Nederland en België geheel gratis wordt verzonden.

Als blijk van onze waardering naar onze klanten betalen wij altijd de verzend- en bezorgkosten.
U kunt nu verdergaan door op het vakje "Doorgaan naar betaling" te klikken.
Bij de betaalmogelijkheden heeft u de keuze tussen verschillende betaalmethoden.

Bij Furlona.nl zijn alle betalingsmogelijkheden SSL-gecodeerd, waardoor je er altijd op kunt vertrouwen op een veilige betaalomgeving.

- IDEAL
- Credit card (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)
- Bancontact
- Apple/Google Pay
- Union Pay

Nadat u de juiste betaalmethode heeft geselecteerd, klikt u op Het vakje "Bestelling voltooien" en u wordt doorgestuurd naar de door u gekozen betaalmethode.

Volg de instructies op deze pagina om uw bestelling af te ronden.

In het onwaarschijnlijke geval dat u er een heeft
problemen met uw bestelling kunt u altijd contact met ons opnemen.

Verzendkosten
Voor elke bestelling in Nederland en België nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Al onze producten worden bij u thuis afgeleverd 100% gratis. Er is ook geen minimale bestelhoeveelheid vereist.


Heb je de perfecte look of accessoire gevonden op onze website?

Dan wil je er zo snel mogelijk van genieten!
Daarom zorgen wij ervoor dat uw bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden.
Om ervoor te zorgen dat wij eerlijke prijzen kunnen rekenen voor onze producten, hebben wij ervoor gekozen om pakketten af ​​te halen
in grote hoeveelheden en verzenden ze allemaal in één keer zodra we onze minimale hoeveelheid hebben bereikt.


Let op: Net als veel andere online winkels hebben wij het erg druk en kunnen er vertragingen optreden. Houd hier rekening mee bij het plaatsen van uw bestelling. Wij zullen ons best doen uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden.
Om er zeker van te zijn dat uw bestelling vandaag nog wordt verzonden, kunt u per e-mail contact met ons opnemen. Ons serviceteam zal dat doen adviseert u graag over de juiste oplossing.

Veelgestelde vragen

Hoe volg ik mijn bestelling?

Zodra u uw Bestelling heeft geplaatst krijgt u een bevestiging en dan gaan wij zo snel mogelijk het product verzenden, wanneer het product verzonden is krijgt u een track & trace code van ons per e-mail.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Het duurt het meestal 5 - 10 werkdagen, het ligt er soms ook aan wat voor product het is (of t een gewild product is) en/of het product op voorraad is.

Welke betaalmethoden zijn er?

U kunt gemakkelijk betalen met IDEAL, Bancontant, Creditcard, Shoppay, Apple/Google Pay, Union Pay.

Naar welke landen verzenden wij?

Op dit moment verzenden wij alleen nog naar Nederland of België.

Retours

Wat is ons retoursbeleid?

Wij hebben een 30 dagen Retourrecht wilt u hier meer over weten? Bekijk dan ons hele Retourbeleid.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Het ruilen of retourneren van een bestelling is heel eenvoudig.

Stuur binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling een e-mail naar info@furlona.nl waarin u aangeeft dat u één of meerdere producten wilt ruilen. Vanaf daar leggen wij u het retour-proces helemaal uit.

Wat zijn de kosten van retourneren?

De retourkosten kunnen variëren, afhankelijk van uw locatie en de reden van retourzending. Wij raden u aan een getraceerde verzendmethode van een vertrouwde vervoerder te gebruiken om ervoor te zorgen dat uw retourzending ons veilig bereikt. Houd er rekening mee dat het naar Azië opgestuurd moet worden daar kunnen ook kosten verbonden aan zitten. En retourkosten worden niet gerestitueerd. Voor meer informatie over retourzending en kosten kunt u altijdcontact met ons opnemen.

Hoelang duurt het retourneren?

Wij doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van uw retour in de fabriek verwerken wij deze ongeveer binnen 10 werkdagen. Op uw track en trace die u bij uw retourzending ontvangt, kunt u zien wanneer het pakket bij de fabriek is aangekomen. Vanaf dan gaan de 10 werkdagen in. Nadat de terugbetaling heeft plaatsgevonden, ontvangt u hierover bericht. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw bankrekening.

Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

Zodra de bestelling weer netjes bij ons terecht is, krijgt u meteen uw geld terug op de bankrekening waar de bestelling mee was geplaatst.

Bestelling & Levering

Hoe volg ik mijn bestelling?

Zodra u uw Bestelling heeft geplaatst krijgt u een bevestiging en dan gaan wij zo snel mogelijk het product verzenden, wanneer het product verzonden is krijgt u een track & trace code van ons per e-mail.

Kan ik mijn bestelling annuleren of veranderen?

We begrijpen dat de omstandigheden kunnen veranderen, maar onze toewijding aan een snelle verwerking betekent dat we er al hard aan werken om uw bestelling gereed te maken voor verzending zodra deze is ontvangen. Daarom vragen wij onze klanten vriendelijk om hun bestellingen nogmaals te controleren voordat ze de betaling afronden.

Als u vragen of opmerkingen heeft over uw bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, mochten de artikel(en) niet naar wens zijn, dan kunt u deze altijd binnen 30 dagen retourneren.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn geheel gratis.

Ik heb een verkeerd adres ingevoerd, wat kan ik nu doen?

Als u de fout kort na het plaatsen van uw bestelling ontdekt, neem dan meteen contact met ons op. Hoe eerder u contact opneemt, hoe groter de kans dat u het adres corrigeert voordat de bestelling wordt verzonden.

Als uw bestelling al is verwerkt of verzonden en u het adres niet kunt bijwerken via ons, neemt u rechtstreeks contact op met de vervoerder. Afhankelijk van het beleid van de vervoerder kunt u mogelijk een pakketomleiding of omleiding naar het juiste adres aanvragen. Vaak brengt dit een extra vergoeding met zich mee en is afhankelijk van de goedkeuring van de vervoerder.

Om zulke problemen in de toekomst te voorkomen, controleert u uw verzendadres nogmaals voordat u uw bestelling voltooit. Zorg ervoor dat alle gegevens, inclusief appartementnummers, straatnamen en postcodes, juist zijn.

Contact

Hoe kan ik Furlona Amsterdam contacteren?

Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen u graag verder. Wij staan 7 dagen in de week klaar om u zo spoedig mogelijk te helpen.

Neem met ons contact op via: info@furlona.nl ofKlik hier

Hoelang duurt het voordat ik antwoord krijg?

Wij streven ernaar om u binnen 24 uur te kunnen beantwoorden.