Retourbeleid

LET OP: WIJ DOEN NIET AAN GRATIS RETOURNEREN. ER ZIJN KOSTEN AAN VERBONDEN.

Retour:
Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren?
Ja, dit is mogelijk.
Als u niet tevreden bent met de artikelen die u heeft besteld, heeft u de mogelijkheid deze te retourneren
binnen 30 dagen na ontvangst.

In dit geval moet de bestelling aan de volgende voorwaarden voldoen:
1. De bestelling bevat nog alle benodigde onderdelen, componenten en de verpakking
precies zoals het product geleverd is.
2. Bij normale omgang met het product is gebleken, breuk als gevolg van onzorgvuldige omgang is uitgesloten.
3. producten waarbij hygiëne belangrijk is, zijn vóór retournering grondig gereinigd.
4. Het product blijkt direct na ontvangst defect te zijn.
5. Wij zijn gerechtigd verzendkosten bij de klant in rekening te brengen.
6. Een retourzending wordt binnen 7 werkdagen verwerkt indien aan de voorwaarden is voldaan,

de retourzending zal binnen deze periode officieel worden erkend.
*Wij behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als we vermoeden dat de artikelen zijn gebruikt of beschadigd zijn buiten onze schuld.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Als uw bestelling aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, moet u het volgende doen om de bestelling te starten.
retourproces:
-Stuur een e-mail naar: info.furlona@gmail.com
-Zorg ervoor dat de e-mail het volgende bevat:
Bestellingsnummer
Reden van het retourverzoek
Foto van het product in geval van breuk
Voornaam + achternaam van de klant
Adres van de klant
Wij nemen dan contact met u op en geven u het retouradres.
Stuur de retourzending nooit naar de afzender, wij sturen je daarna het juiste adres toe.

U, de klant, bent verantwoordelijk voor de verzendkosten voor het retourneren van het product.

De consument heeft een herroepingsrecht overeenkomstig de volgende bepaling indien:
consument is een natuurlijk persoon die een rechtstransactie aangaat voor doeleinden die daar niet toe behoren,
voornamelijk verband houden met zijn of haar commerciële of professionele activiteit:
ANNULERINGSVOORWAARDEN
Herroepingsrecht
De herroepingstermijn bedraagt ​​14 dagen vanaf de dag waarop u of een door u genoemde derde partij opzegt wie niet de vervoerder is.
Omdat wij met een volledig geautomatiseerd systeem werken, worden bestellingen uitgevoerd zodra ze worden geplaatst.
Daarom kunnen we het verzendproces niet onderbreken tot aan de levering, dus restitutie is niet mogelijk bij ontvangst van de goederen.
Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (Furlona Amsterdam) hiervan op de hoogte stellen door middel van een duidelijk ingevuld formulier, verklaring (bijvoorbeeld per e-mail) van uw beslissing om dit contract te herroepen. De intrekking is voltooid wanneer wij de goederen hebben ontvangen. De kosten voor het retourneren van de goederen komen voor rekening door de koper.
Registreer voor zendingen die onderweg zijn
Omdat onze goederen vanuit Azië worden verzonden, kunnen er langere verzendtijden zijn.

Indien de goederen al naar u onderweg zijn, is annuleren niet mogelijk. Alsjeblieft
wacht tot u de goederen heeft ontvangen en stuur ze vervolgens naar ons terug. Natuurlijk kunt u ons vooraf informeren over uw annulering.
Om u een zo snel mogelijke retourzending te garanderen,

vragen wij u een bevestiging van de verzending naar ons te sturen.
Gevolgen van intrekking
Als u zich terugtrekt uit dit contract, moeten wij alle betalingen die wij van u hebben ontvangen, terugbetalen.
met uitzondering van bezorgkosten (met uitzondering van extra kosten voortvloeiend uit de
het feit dat u voor een andere wijze van levering heeft gekozen dan de goedkoopste standaardlevering
door ons aangeboden), onverwijld en uiterlijk binnen veertien dagen vanaf de dag waarop wij
bericht ontvangen over uw herroeping uit dit contract en ontvangst van de goederen. Voor deze
terugbetalen, gebruiken wij hetzelfde betaalmiddel dat u voor het origineel heeft gebruikt. tenzij uitdrukkelijk anders met u is overeengekomen; in geen geval worden er kosten aan u in rekening gebracht voor deze terugbetaling.

Veelgestelde vragen

Hoe volg ik mijn bestelling?

Zodra u uw Bestelling heeft geplaatst krijgt u een bevestiging en dan gaan wij zo snel mogelijk het product verzenden, wanneer het product verzonden is krijgt u een track & trace code van ons per e-mail.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Het duurt het meestal 5 - 10 werkdagen, het ligt er soms ook aan wat voor product het is (of t een gewild product is) en/of het product op voorraad is.

Welke betaalmethoden zijn er?

U kunt gemakkelijk betalen met IDEAL, Bancontant, Creditcard, Shoppay, Apple/Google Pay, Union Pay.

Naar welke landen verzenden wij?

Op dit moment verzenden wij alleen nog naar Nederland of België.

Retours

Wat is ons retoursbeleid?

Wij hebben een 30 dagen Retourrecht wilt u hier meer over weten? Bekijk dan ons hele Retourbeleid.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Het ruilen of retourneren van een bestelling is heel eenvoudig.

Stuur binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling een e-mail naar info@furlona.nl waarin u aangeeft dat u één of meerdere producten wilt ruilen. Vanaf daar leggen wij u het retour-proces helemaal uit.

Wat zijn de kosten van retourneren?

De retourkosten kunnen variëren, afhankelijk van uw locatie en de reden van retourzending. Wij raden u aan een getraceerde verzendmethode van een vertrouwde vervoerder te gebruiken om ervoor te zorgen dat uw retourzending ons veilig bereikt. Houd er rekening mee dat het naar Azië opgestuurd moet worden daar kunnen ook kosten verbonden aan zitten. En retourkosten worden niet gerestitueerd. Voor meer informatie over retourzending en kosten kunt u altijdcontact met ons opnemen.

Hoelang duurt het retourneren?

Wij doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van uw retour in de fabriek verwerken wij deze ongeveer binnen 10 werkdagen. Op uw track en trace die u bij uw retourzending ontvangt, kunt u zien wanneer het pakket bij de fabriek is aangekomen. Vanaf dan gaan de 10 werkdagen in. Nadat de terugbetaling heeft plaatsgevonden, ontvangt u hierover bericht. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw bankrekening.

Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

Zodra de bestelling weer netjes bij ons terecht is, krijgt u meteen uw geld terug op de bankrekening waar de bestelling mee was geplaatst.

Bestelling & Levering

Hoe volg ik mijn bestelling?

Zodra u uw Bestelling heeft geplaatst krijgt u een bevestiging en dan gaan wij zo snel mogelijk het product verzenden, wanneer het product verzonden is krijgt u een track & trace code van ons per e-mail.

Kan ik mijn bestelling annuleren of veranderen?

We begrijpen dat de omstandigheden kunnen veranderen, maar onze toewijding aan een snelle verwerking betekent dat we er al hard aan werken om uw bestelling gereed te maken voor verzending zodra deze is ontvangen. Daarom vragen wij onze klanten vriendelijk om hun bestellingen nogmaals te controleren voordat ze de betaling afronden.

Als u vragen of opmerkingen heeft over uw bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, mochten de artikel(en) niet naar wens zijn, dan kunt u deze altijd binnen 30 dagen retourneren.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn geheel gratis.

Ik heb een verkeerd adres ingevoerd, wat kan ik nu doen?

Als u de fout kort na het plaatsen van uw bestelling ontdekt, neem dan meteen contact met ons op. Hoe eerder u contact opneemt, hoe groter de kans dat u het adres corrigeert voordat de bestelling wordt verzonden.

Als uw bestelling al is verwerkt of verzonden en u het adres niet kunt bijwerken via ons, neemt u rechtstreeks contact op met de vervoerder. Afhankelijk van het beleid van de vervoerder kunt u mogelijk een pakketomleiding of omleiding naar het juiste adres aanvragen. Vaak brengt dit een extra vergoeding met zich mee en is afhankelijk van de goedkeuring van de vervoerder.

Om zulke problemen in de toekomst te voorkomen, controleert u uw verzendadres nogmaals voordat u uw bestelling voltooit. Zorg ervoor dat alle gegevens, inclusief appartementnummers, straatnamen en postcodes, juist zijn.

Contact

Hoe kan ik Furlona Amsterdam contacteren?

Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen u graag verder. Wij staan 7 dagen in de week klaar om u zo spoedig mogelijk te helpen.

Neem met ons contact op via: info@furlona.nl ofKlik hier

Hoelang duurt het voordat ik antwoord krijg?

Wij streven ernaar om u binnen 24 uur te kunnen beantwoorden.