We verzamelen, gebruiken en bewaren uw persoonlijke gegevens om ervoor te zorgen dat we u verschillende diensten kunnen leveren en u een persoonlijke ervaring kunnen bieden online en in onze winkels. Dit kan gebeuren op onze Site of via andere middelen. We zullen uw persoonlijke gegevens te allen tijde vertrouwelijk houden en alleen verzamelen, gebruiken en opslaan in overeenstemming met dit privacybeleid.
Privacybeleid
Uw persoonlijke gegevens en hoe wij deze gebruiken.
Verzameling van uw persoonlijke gegevens.
We verzamelen de verschillende niveaus van uw persoonlijke gegevens.
- U zult als gast door onze site bladeren als u geen geregistreerde gebruiker bent. We zullen geen persoonlijke gegevens van u verzamelen of gebruiken, maar u kunt mogelijk niet alle diensten en functies gebruiken die we aan geregistreerde gebruikers aanbieden.
- U moet bepaalde van uw persoonlijke gegevens invoeren wanneer u zich bij ons registreert op onze site (zoals uw naam en contactgegevens), om verschillende functies en diensten te ontvangen die we aanbieden aan onze geregistreerde gebruikers, zoals e-mailupdates, reacties op uw vragen en prioriteit voor onze limited edition-items.
- U kunt alleen een bestelling bij ons plaatsen als geregistreerde gebruiker op onze Site. In beide gevallen verzamelen we alleen informatie die nodig is om de relevante bestelling uit te voeren (zoals uw naam, contactgegevens en betalings-/creditcardgegevens).
Gebruik van uw persoonlijke gegevens.
Wij gebruiken de persoonsgegevens die u aan ons verstrekt voor de volgende doeleinden:
- Om onze diensten aan u te leveren. Dit omvat het beantwoorden van al uw vragen, het verstrekken van aanbevelingen over producten op onze site, het onderhouden van uw winkelwagentje op onze site, het beoordelen van uw aanvragen bij ons voor een van onze diensten en het uitvoeren van bestellingen die u bij ons plaatst (inclusief de veiligheidscontroles van uw betalingen en verificatie).
- Om u te voorzien van marketingcommunicatie, aangezien we u af en toe op de hoogte kunnen houden van onze nieuwste producten, nieuws via e-mail, post en telefoon.
Bekendmaking van uw informatie.
Uw persoonsgegevens worden met ons vertrouwelijk behandeld, met uitzondering van de volgende partijen aan wie wij uw persoonsgegevens aan hen bekend kunnen maken:
• Alle financiële instellingen of creditcardmaatschappijen, of incassobureaus waar nodig om de betaling die door u wordt gedaan vast te stellen en te ondersteunen
• Alle partijen waarbij een dergelijke openbaarmaking is vereist door wettelijke of contractuele verplichtingen of zoals vereist door de wet
Dit privacybeleid is niet van toepassing op websites die door derden worden onderhouden. Lees het privacybeleid van dergelijke derde partijen voordat u uw persoonlijke gegevens aan dergelijke derde partijen verstrekt (al dan niet via onze Site). Wij zijn niet verantwoordelijk en aansprakelijk voor enig gebruik of inbreuk op uw persoonlijke gegevens door dergelijke derden.
Wilt u contact met ons opnemen?
Als u vragen heeft twijfel dan niet en neem gerust even contact met ons op.
Klik hier als u contact met ons wilt opnemen.
-
KVK Nummer: 94006601 | Btw Nummer NL866600802B01
Contact: info@furlona.nl
De Grote Weid 15,
1911RW
Nederland
Veelgestelde vragen
Hoe volg ik mijn bestelling?
Zodra u uw Bestelling heeft geplaatst krijgt u een bevestiging en dan gaan wij zo snel mogelijk het product verzenden, wanneer het product verzonden is krijgt u een track & trace code van ons per e-mail.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Het duurt het meestal 5 - 10 werkdagen, het ligt er soms ook aan wat voor product het is (of t een gewild product is) en/of het product op voorraad is.
Welke betaalmethoden zijn er?
U kunt gemakkelijk betalen met IDEAL, Bancontant, Creditcard, Shoppay, Apple/Google Pay, Union Pay.
Naar welke landen verzenden wij?
Op dit moment verzenden wij alleen nog naar Nederland of België.
Retours
Wat is ons retoursbeleid?
Wij hebben een 30 dagen Retourrecht wilt u hier meer over weten? Bekijk dan ons hele Retourbeleid.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Het ruilen of retourneren van een bestelling is heel eenvoudig.
Stuur binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling een e-mail naar info@furlona.nl waarin u aangeeft dat u één of meerdere producten wilt ruilen. Vanaf daar leggen wij u het retour-proces helemaal uit.
Wat zijn de kosten van retourneren?
De retourkosten kunnen variëren, afhankelijk van uw locatie en de reden van retourzending. Wij raden u aan een getraceerde verzendmethode van een vertrouwde vervoerder te gebruiken om ervoor te zorgen dat uw retourzending ons veilig bereikt. Houd er rekening mee dat het naar Azië opgestuurd moet worden daar kunnen ook kosten verbonden aan zitten. En retourkosten worden niet gerestitueerd. Voor meer informatie over retourzending en kosten kunt u altijdcontact met ons opnemen.
Hoelang duurt het retourneren?
Wij doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van uw retour in de fabriek verwerken wij deze ongeveer binnen 10 werkdagen. Op uw track en trace die u bij uw retourzending ontvangt, kunt u zien wanneer het pakket bij de fabriek is aangekomen. Vanaf dan gaan de 10 werkdagen in. Nadat de terugbetaling heeft plaatsgevonden, ontvangt u hierover bericht. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw bankrekening.
Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?
Zodra de bestelling weer netjes bij ons terecht is, krijgt u meteen uw geld terug op de bankrekening waar de bestelling mee was geplaatst.
Bestelling & Levering
Hoe volg ik mijn bestelling?
Zodra u uw Bestelling heeft geplaatst krijgt u een bevestiging en dan gaan wij zo snel mogelijk het product verzenden, wanneer het product verzonden is krijgt u een track & trace code van ons per e-mail.
Kan ik mijn bestelling annuleren of veranderen?
We begrijpen dat de omstandigheden kunnen veranderen, maar onze toewijding aan een snelle verwerking betekent dat we er al hard aan werken om uw bestelling gereed te maken voor verzending zodra deze is ontvangen. Daarom vragen wij onze klanten vriendelijk om hun bestellingen nogmaals te controleren voordat ze de betaling afronden.
Als u vragen of opmerkingen heeft over uw bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, mochten de artikel(en) niet naar wens zijn, dan kunt u deze altijd binnen 30 dagen retourneren.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn geheel gratis.
Ik heb een verkeerd adres ingevoerd, wat kan ik nu doen?
Als u de fout kort na het plaatsen van uw bestelling ontdekt, neem dan meteen contact met ons op. Hoe eerder u contact opneemt, hoe groter de kans dat u het adres corrigeert voordat de bestelling wordt verzonden.
Als uw bestelling al is verwerkt of verzonden en u het adres niet kunt bijwerken via ons, neemt u rechtstreeks contact op met de vervoerder. Afhankelijk van het beleid van de vervoerder kunt u mogelijk een pakketomleiding of omleiding naar het juiste adres aanvragen. Vaak brengt dit een extra vergoeding met zich mee en is afhankelijk van de goedkeuring van de vervoerder.
Om zulke problemen in de toekomst te voorkomen, controleert u uw verzendadres nogmaals voordat u uw bestelling voltooit. Zorg ervoor dat alle gegevens, inclusief appartementnummers, straatnamen en postcodes, juist zijn.
Contact
Hoe kan ik Furlona Amsterdam contacteren?
Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen u graag verder. Wij staan 7 dagen in de week klaar om u zo spoedig mogelijk te helpen.
Neem met ons contact op via: info@furlona.nl ofKlik hier
Hoelang duurt het voordat ik antwoord krijg?
Wij streven ernaar om u binnen 24 uur te kunnen beantwoorden.